Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Volební kampaň Volodymyra Zelenskeho z roku 2019 jako odezva na požadavky ukrajinské společnosti
Shvets, Oleksii ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Hájek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje volební kampani Volodymyra Zelenskeho, konkrétně otázce, zda byla značka Volodymyra Zelenskeho vytvořena během volební kampaně před prezidentskými volbami na Ukrajině v roce 2019. Pokud taková značka byla vytvořena, pak zda byl úspěch Volodymyra Zelenskeho ve volbách výsledkem pouze marketingových technik spojených s brandingem, nebo zda byla úspěšná značka kandidáta Zelenského nejen výsledkem kompetentního použití marketingových technik, ale také výsledkem reflexe požadavků veřejnosti na klíčové společensko-politické otázky. V teoretické kapitole se zabýváme teorií brandingu v politice a zdůrazňujeme hlavní charakteristiky, které by měla moderní politická značka mít. Ve druhé kapitole představujeme klíčové společensko-politické problémy, které znepokojovaly veřejnost v předvolebním období a přímo ovlivňovaly průběh kampaně. V další kapitole představíme několik klíčových faktorů a událostí, které nelze zařadit mezi problematické jevy, ale které rovněž pomohou pochopit důvody Zelenského volebního vítězství. V další kapitole se budeme zabývat volební kampaní Volodymyra Zelenského a odpovíme na otázku, zda byla vytvořena Zelenského politická značka. V poslední kapitole porovnáme volební rétoriku Zelenského a jeho týmu, abychom analyzovali, zda kampaň zohledňovala...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.